De voordelen van Voice spraaktechnologie (voicebot) als Automated Customer Service

Benut je de voordelen van Voice in je bedrijf?

Voice. We hebben er allemaal van gehoord en het misschien zelfs al op de een of andere manier gebruikt. Technische giganten zoals Apple, Google, Microsoft en Amazon hebben allen producten gelanceerd die spraaktechnologie ondersteunen; zogeheten smart speakers. Ofwel slimme speakers die zich via spraakopdrachten laten besturen (via bijvoorbeeld Google Assistant) om acties voor de opdrachtgever uit te voeren. 

We zien steeds meer bedrijven Voice verkennen en implementeren in hun app-ontwikkeling. Voice technologie wint hiermee razendsnel aan terrein. In een studie gepubliceerd door PwC geeft 90% van de respondenten aan het begrip Voice te kennen en al 72% van hen heeft Voice assistentie gebruikt. Ook het aantal verkochte smart speakers (500.000+ in Nederland in nog geen 5 maanden tijd) groeit verticaal. 

De populariteit van de technologie zal het gedrag van consumenten blijvend veranderen. Evenals merkverbindingen. Ben jij als bedrijf al voorbereid op deze nieuwe consumentenservice? Naast de vele voordelen voor consumenten brengt de voicebot integratie tevens voordelen voor ondernemers met zich mee. De mogelijkheid om 24/7 gepersonaliseerde en geautomatiseerde service te bieden bijvoorbeeld, zoals KLM al succesvol heeft ingevoerd

Welke stem geef jij je bedrijf? Laat je inspireren!

Over Nodes 
Met 8 kantoren wereldwijd is Nodes Agency een toonaagevende digitale productontwikkelaar voor miljoenen gebruikers en toonaangevende brands. Nodes is een beproefde voicebot ontwikkelaar voor Voice spraaktechnologie. Gericht om het beste te halen uit geautomatiseerde conversaties via smart speakers en mobiel. Het effectief versterken van bestaande digitale kanalen levert hoogwaardig business rendement. Geleid door design sprints, multi testing en platform integratie, realiseren we de perfecte conversationele oplossing die jouw klant aanspreekt.


https://www.nodesagency.nl/voice/

About