Wat doet een Mystery Shopper

Wie is mystery shopper?
Om Mystery Shopper te worden bestaat er helemaal geen speciale opleiding, want het zijn gewone consumenten. Je moet dus ook nooit een ander gedrag tonen dan een consument normaal zou doen. Je kan je vrijwillig registreren en wordt zo opgenomen in de mystery shopper community.

De meeste mystery shoppers hebben een fulltime baan en zijn tussen de 23 en 45 jaar jong. Over heel Europa hebben we ongeveer 61000 mystery shoppers. Maar we zijn nog steeds hard op zoek naar nieuwe shoppers.

Krijg ik betaald?
Ja en neen. Ja, want je krijgt een mooie compensatie om je kosteloos te stellen voor het invullen van de vragenlijst en voor (een deel van) je aankoop. Neen, want het is geen vaste baan. Mystery Shoppers nemen geheel vrijwillig deel. Dus er is geen werkgever – werknemer relatie. Het mystery shoppen past binnen jouw boodschappen patroon. Wat we terugbetalen zie je steeds online voordat je jezelf kandidaat stelt voor een visit.

Tip 1: Check even of het bedrijf lid is van MSPA
Tip 2: Betaal nooit om te mogen mystery shoppen.

Wat doet een mystery shopper?
Retailers en merken vragen om middels mystery shopping de ervaringen van hun klanten inzichtelijk te maken. Als lid van de leukste mystery shopping community kan je jezelf vrijwillig kandidaat stellen om een mystery visit uit te voeren op het moment dat jouw dat past. Details over het bezoek en het te volgen scenario vind je online.

Als je een bezoek toegewezen hebt gekregen, voer je deze uit op de datum die je zelf voorgesteld hebt. Geïnspireerd door het scenario neem je alle indrukken en ervaringen op tijdens je bezoek. Na je bezoek vul je via onze app of via onze website je vragenlijstje in binnen de 24u. Een validator kijkt alles nog eens na en stuurt dan je ervaringen door naar ons analyse team.

Doen jullie dit zelf of in opdracht?
Retailers en merken willen de ervaring van hun klanten inzichtelijk hebben, zo kunnen ze deze ervaring gericht beter maken. Ze vragen aan een bedrijf dat geregistreerd is bij MSPA om elke ervaring waarbij een consument in contact komt met hun product of service te beschrijven door middel van een vragenlijst. Daarna maken we dan analyses en geven advies, daarin zit onze kracht.

https://multi-value.nl/

About