Alles over Surlogic in Best

Surlogic in Best: u de webshop en wij verzorgen de rest Het aantal webwinkels is nog altijd groeiende. Dit zorgt ...

Surlogic in Best: u de webshop en wij verzorgen de rest

Het aantal webwinkels is nog altijd groeiende. Dit zorgt in de eerste plaats voor toenemende concurrentie. Om de concurrenten een stap voor te blijven, is het goed uw op een positieve manier te blijven onderscheiden. Hiermee kunt u klanten aan uw bedrijf binden. Om dit voor elkaar te krijgen, is een goed logistiek proces belangrijk. Hiermee kunnen bestellingen snel en doeltreffend worden verstuurd. Wanneer u als ondernemer producten aanbiedt, wilt u daar de focus op kunnen leggen. Door het logistieke traject uit te besteden, hoeft u zich over de verzending geen zorgen meer te maken. Wel heeft u te allen tijde inzage in uw eigen voorraad. U behoudt dus de controle.

Klanten verwachten snel resultaat als ze online een bestelling hebben geplaatst. Hierbij is het niet eens belangrijk of er direct betaald is of de bestelling achteraf wordt betaald.
Een snelle afhandeling wordt door klanten als vanzelfsprekend gezien. Door met ons e-fulfilment bedrijf samen te werken zal de logistieke gang van zaken snel en doeltreffend worden verzorgd. Dit zorgt voor een hoge klanttevredenheid en tevreden klanten blijven vaak terugkomen.

E-warehousing

De door u te leveren producten moeten ergens op voorraad zijn. Een e-warehouse is daarvoor geschikt. Het beheer van ewarehousing kost veel tijd. Ook zorgvuldigheid is dan belangrijk. Dit zorgt voor een goed verloop van het proces van bestellen tot de ontvangst bij de klant. Deze nevenactiviteiten zijn voor ons gesneden koek. Grote aantallen of kleine hoeveelheden, voor ons maakt het geen verschil hoeveel verzendingen er plaatsvinden. Elk goederenaantal wordt even zorgvuldig gecoördineerd.
Het effect van een goed geoliede manier van transport kan een belangrijk onderscheidende factor zijn, ten opzichte van andere online aanbieders. Van verpakkingsmateriaal, tot het verzegelen van het product, wordt de kwaliteit continu door ons in de gaten gehouden.

Op maat gemaakte verzendmogelijkheden

Wij weten hoe belangrijk het is om klanten optimaal van dienst te zijn.
Dit weten wij te bereiken door veel verzendopties aan te bieden. Ook de centrale ligging van ons warehouse in Eindhoven speelt hierbij een grote rol.
Ruime keuze waar het gaat om vervoersmaatschappijen en verzendtijden tot 23.00 uur ’s avonds. Bij een bestelling laat in de avond, wordt deze nog dezelfde avond bij de vervoerder afgegeven. Hiervoor bieden wij de pick en pack service aan. Ruime bestelmogelijkheden met een snelle levering is voor veel klanten een onderscheidende factor bij het bestellen van goederen.

Warehouse management systeem

Om uw voorraad zo optimaal mogelijk te kunnen bewaken, is ons magazijn uitstekend beveiligd. Ook internationale leveringen aan Duitsland en België kunnen wij vlot realiseren.
Als warehouse management systeem gebruiken wij een hedendaags automatiseringssysteem.
Groot voordeel hiervan is dat wij goederen op een kostenbesparende en doeltreffende manier kunnen verzenden. Dit begint bij de opslag van de goederen. Na het orderpicken worden de goederen vakkundig verpakt en verzonden. Het is bij ons warehouse management systeem bijna onmogelijk om fouten te maken. Dit is voor ons haalbaar door in de verwerking gebruik diverse controles uit ter voeren.
U heeft als eigenaar niet alleen inzage in uw voorraad, u kunt ook inspringen op het logistieke traject. Zo verkrijgt u zelf het nodige inzicht, waardoor u uw manier van zakendoen hierop kunt afstemmen. Hetzelfde geldt voor uw marketingwerkzaamheden.

Retourzendingen

Bij een retourzending zal de focus altijd op de klant liggen. Een zorgvuldige afhandeling is dan ook vanzelfsprekend voor ons. Snelle financiële afhandeling en een goed georganiseerde retournering houden klanten tevreden. Een belangrijk onderdeel van de totale dienstverlening die door ons de nodige aandacht krijgt.

Conclusie

Het uitbesteden van het logistieke traject levert in veel gevallen een aanzienlijke kostenbesparing op. U bent altijd verzekerd van een goed en tijdig transport, zonder hiervoor personeel in dienst te hoeven nemen. Bovendien houdt u op deze manier meer tijd over voor uw bedrijfsvoering. De tijd die hierdoor beschikbaar blijft kunt u onder meer aanwenden voor het vergroten van uw naamsbekendheid.

https://surlogic.nl/

Gerelateerde berichten die u niet mag missen

Zakelijke dienstverlening

Elektrische palletwagenservice regio Zaandam

Bent u op zoek naar een betrouwbare elektrische palletwagenservice in de regio Zaandam? ITM-Allround Service, gevestigd in Assendelft, is de specialist die u zoekt. Als

Zakelijke dienstverlening

Huisvestigingssystemen voor pluimvee: de basis voor succes

Voor pluimveehouders zijn de juiste huisvestigingssystemen voor pluimvee onmisbaar. Deze systemen zijn essentieel voor het creëren van een veilige, hygiënische en efficiënte leefomgeving, waarin jouw

Zakelijke dienstverlening

Duurzaam een dienbladenwagen kopen voor uw bedrijf

Duurzaamheid speelt een steeds grotere rol bij de aanschaf van transportmateriaal. Wanneer u een dienbladenwagen wilt kopen, is het belangrijk om niet alleen te letten

Zakelijke dienstverlening

Kassenbouwer met ervaring

R. van der Loos is een ervaren kassenbouwer die niet alleen gespecialiseerd is in het slopen van een kas, maar ook in het opbouwen van

Zakelijke dienstverlening

De waarde van een inregeltechniek specialist

Een inregeltechniek specialist inhuren is onmisbaar voor bedrijven die streven naar een optimaal functionerende HVAC-installatie (verwarming, ventilatie en airconditioning). Deze specialist zorgt ervoor dat de

Zakelijke dienstverlening

Waarom een AVB essentieel is voor zakelijke zekerheid

Elke ondernemer, ongeacht de sector, moet voorbereid zijn op aansprakelijkheidsrisico’s. Een AVB (aansprakelijkheidsverzekering voor bedrijven) beschermt u tegen claims die voortkomen uit schade aan derden,

Zakelijke dienstverlening

Verlicht de Toekomst van Sport met BOSA Subsidie

In de moderne wereld is duurzaamheid een sleutelwoord geworden, en met goede reden. De impact van duurzame initiatieven reikt verder dan alleen het milieu; ze

Zakelijke dienstverlening

Praktische gids voor afvalinzameling in kantoorruimtes

In een wereld waar duurzaamheid en milieubewustzijn steeds belangrijker worden, is een efficiënt afvalinzamelingsysteem voor bedrijven essentieel. Niet alleen om te voldoen aan de wettelijke

Zakelijke dienstverlening

Maatwerkoplossingen voor personenvervoer met een interimbureau

Een interimbureau kan van onschatbare waarde zijn bij het oplossen van specifieke uitdagingen binnen de personenvervoersector. Beredeneer biedt gespecialiseerde interim professionals die maatwerkoplossingen ontwikkelen om