5-S Webgids
Image default
Telefonie

Slecht telefonisch bereikbaar? Met de antwoordservice van Free Voice voorgoed verleden tijd

Met de antwoordservice van Free Voice (klik hier voor de website) behoren boze berichten van uw klanten over uw slechte telefonische bereikbaarheid voorgoed tot het verleden. Goed bereikbaar willen zijn, is overigens niet iets dat typisch is voor de huidige tijdsgeest. Een tijd waarin het liefst alles snel, direct of nu moet. Goed bereikbaar zijn straalt professionaliteit uit. Goed bereikbaar zijn is juist iets van alle tijden. Daarom startte Free Voice al in 1989 met een antwoordservice voor bedrijven. Met Free Voice haalt u een kwalitatief hoogwaardige professional in huis.

Met een antwoordservice meer professionaliteit

Veel mensen vinden het storend wanneer ze een voicemail of antwoordapparaat moeten inspreken. Het betekent dat ze niet direct een antwoord krijgen op hun vraag. Wanneer ze onverwacht een voicemail moeten inspreken, weten ze niet direct hoe ze hun vragen duidelijk en kort moeten formuleren. Vaak verbreken ze de verbinding. En bellen een ander bedrijf dat telefonisch wel goed bereikbaar is. Ze hebben een vraag en willen daar direct antwoord op. Een voicemail of antwoordapparaat inspreken, levert irritaties op. U heeft toch ook de voorkeur aan persoonlijk telefonisch contact? Uw klanten ervaren dat niet anders! Met de telefonische antwoordservice van Free Voice wordt elk telefoontje persoonlijk beantwoord door professionals.

Antwoordservice, perfect bij weinig capaciteit

U erkent het belang van 24/7 telefonisch bereikbaar zijn, maar heeft niet de mogelijkheid een telefoniste in dienst te nemen, dan is de telefonische antwoordservice van Free Voice precies wat u nodig heeft. 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen in het jaar. Met de telefonische antwoordservice van Free Voice kunt u elke dag doen waar u goed in bent, ondernemen. Met passie en met een gerust hart. U kunt vertrouwen op de deskundigheid van al onze operators. Met een goed doordacht script, kunnen ze elke klant telefonisch te woord staan. En indien onoverkomelijk, schakelen ze door naar uw mobiele telefoon. 

Voordelen van de antwoordservice van Free Voice

  • meest geavanceerde techniek;
  • geen wachtmuziek, maar direct persoonlijk contact;
  • professioneel belscript toegespitst op elk bedrijf;
  • duidelijke rapportage van elk telefoongesprek.

Ontdek wat de antwoordservice van Free Voice voor u kan betekenen

Wilt u graag meer informatie over de mogelijkheden of wilt u weten wat Antwoordservice Nederland specifiek voor u kan betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.